Metiniai jaunųjų tyrinėtojų apdovanojimai PhenHRIG 2017

Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

NeoLife su pasididžiavimu pristato: Metiniai jaunųjų tyrinėtojų apdovanojimai PhenHRIG 2017 – pasaulinio lygio moksliniame renginyje

Iš kairės į dešinę: dr. Diane E. Clayton, Jordan M.K.I. Oshiro, Derek Martin, Xuhuiqun Zhang, dr. Arianna Carughi

 

„NeoLife“ visada aktyviai pirmoji prisideda prie jaunųjų mokslo tyrinėtojų rėmimo. Nuo pat Augalų fenolių ir žmogaus sveikatos tyrinėjimo grupės (PhenHRIG) įsteigimo 1998 m., „NeoLife“ buvo jos pagrindinė rėmėja ir palaikė jaunuosius polifenolių tyrinėtojus. Šią grupę įsteigė mūsų Mokslo patarėjų tarybos narė dr. Arianna Carughi drauge su Minesotos universiteto profesoriumi Myron Gross. Ši puiki partnerystė padeda „NeoLife“ būti pačioje šiuolaikinio mitybos mokslo viršūnėje ir kurti aukščiausios kokybės konkurencingus produktus.

 

PhenHRIG nariai ir toliau atsidavę dirba siekdami išaiškinti daugelį naudingųjų savybių, kurios siejamos su augalų fenolinių medžiagų ir daug fenolių turinčių produktų ar papildų vartojimu. Šių metų PhenHRIG 2017 simpoziumas vyko balandžio 22 d. Čikagoje. Jo dėmesys buvo skirtas naujai sričiai – kaip augaliniai fenoliniai komponentai keičia žmogaus mikrobiomą bei koks jų poveikis sveikatai. Simpoziumas sulaukė didžiulio žymių mitybos mokslo tyrinėtojų dėmesio.

Šiais metais simpoziume prie dr. A. Carughi prisijungė dar viena žymi „NeoLife“ Mokslo patarėjų tarybos narė dr. Diane E. Clayton, kuri dalyvavo ir 2017 m. jaunųjų tyrinėtojų apdovanojimų ceremonijoje.

Šio renginio metu už puikų darbą polifenolių srityje pripažinti trys tyrinėtojai, kuriems buvo skirtos premijos:

Jordan M.K.I. OshiroPurdue universiteto, Mokslo apie maistą fakulteto. Jo darbo tema: „Pikeatanolio ir resveratrolio poveikis apvaliųjų kirmėlių Caenorhabditis elegans proteomikai“.    

Derek Martin Iš Wiskonsino – Madisono universiteto, Mokslo apie maistą fakulteto. Jis apdovanotas už tyrimą: „Priešuždegiminė aronijų uogų veikla Jurkat T ląstelėse“.

Xuhuiqun Zhang iš Ilinojaus Technologijos instituto pristatė tyrimą: „Raudonųjų aviečių polifenolių poveikis žarnyno mikrobiomos sudėčiai: preliminarūs rezultatai“.

 

 

Verslininkams, kurie trokšta dalintis geros savijautos idėja… „NeoLife“ pristato naują apibrėžimą startuolių pasaulyje. Trumpai tariant, tai lyg technologijų startuolis, bet mitybos srityje. Reikalavimai veiklos pradžiai yra minimalūs, kadangi mes suteikiame visą sėkmingam verslui reikalingą infrastruktūrą, taip pat produktus bei rinkodaros planą. Jums nereikia skolintis šimtų tūkstančių eurų veiklos pradžiai – šis verslas prieinamas visiems. Savo NeoLife verslą jūs galite perduoti ateitiems kartoms. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite NeoLife.com arba paskambinkite +3726304600.

 

 

Kasdienė laiką taupanti mankšta

Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

Visi žinome, kad mankštos ir sveiko maisto derinys yra naudingas mūsų organizmui ir savijautai. Tačiau kartais daugelis jaučiamės tam neturintys laiko. Kaip galima išspręsti šią problemą? 

Jei neturite laiko gaminti sveikų salotų ar jūsų mityboje nėra pakankamai maistinių medžiagų, „NeoLife“ siūlo lengvą šios problemos sprendimą. Vartodami maisto papildą „Pro Vitality+“ gausite maistinių medžiagų, kurių taip trūksta jūsų mityboje. O ar randate laiko mankštai? Vienas iš sprendimo būdų – rasti tokią galimybę kasdienių darbų karuselėje. Čia rasite keletą patarimų, kaip užsiimant įprastais darbais galima pasimankštinti.

Kodėl reikalinga mankšta

Pirmiausia – kodėl gi turime mankštintis? Mankšta – tai daugiau nei nauda jūsų išvaizdai. Mankšta suteikia energijos, didina savivertę, stiprina imuninę sistemą, stimuliuoja smegenų veiklą ir slopina nerimą. Jei nerandate laiko bėgiojimui ar sportavimui klube, yra daugybė lengvų būdų, kaip tai padaryti neatsitraukiant nuo darbų.

Nenuvertinkite lengvų pratimų. Vien kulnų pakėlimas yra puikus pratimas, skatinantis kraujotaką ir apsaugantis kojas nuo tinimo. Tai galite daryti bet kur – autobusų stotelėje, priešais televizorių ar darbe.

Mankštinkitės prie darbo stalo

Jei esate vieni iš daugelio, kurie darbo valandas leidžia sėdėdami prie stalo, išnaudokite šį laiką lengvai mankštai. Štai keletas pratimų pavyzdžių, kuriuos galite atlikti sėdėdami:

– sutraukite sėdmenų raumenis, atpalaiduokite ir kartokite tai dar devynis kartus.

– atsiloškite nuo stalo ir vėl prisitraukite

– treniruokite pilvo raumenis sėdėdami ant kėdės ir keldami po vieną koją į viršų.

Darydami pratimus būtinai laikykite nugarą tiesią!

 

Pasivaikščiokite per pietų pertraukėlę

 Greitas pasivaikščiojimas per pietų pertraukėlę yra puiki galimybė pasimankštinti! Rinkitės skirtingus pasivaikščiojimo kelius, jog nepabostų ta pati aplinka. Tam, kad šis užsiėmimas būtų smagesnis, paprašyti prisijungti kolegos ar parsisiųskite į savo mobilųjį telefoną vieną iš sporto programėlių, jog galėtumėte lengvai sekti, ką nuveikėte per dieną.

Išbandykite įvairaus intensyvumo mankštą

Didelio intensyvumo treniruotė yra veiksmingas būdas deginti kalorijas ir spartinti kraujotaką. Tačiau nebūtina tam eiti į sportą klubą ir ten intensyviai mankštini grupinėje treniruotėje. Galite tiesiog pritaikyti šį metodą atlikdami kokį nors darbą. Pavyzdžiui, einate į mokyklą pasiimti vaikų ar į autobusų stotelę. Užuot ėję tuo pačiu tempu, pabandykite eiti labai greitai, tada sulėtinkite tempą iki įprastinio ir vėl greitinkite. Tokia intervalinė treniruotė leidžia maksimaliai išnaudoti trumpą laiką. Pailsėkite, tada vėl pradėkite intensyviu tempu. Pakartokite. Jūsų ėjimas pėsčiomis iki autobusų stotelės akimirksniu taps efektyvus, jei išnaudosite šį laiką taikydami šią metodiką.

Pamatykite savo kasdienėje veikloje galimybę prasimankštinti

Pabandykite išnaudoti visas įmanomas progas ir imkitės mankštos. Pavyzdžiui:

  • Jei vykstate automobiliu į parduotuvę, statykite automobilį kuo toliau nuo parduotuvės, kad galėtumėte pasivaikščioti.
  • Ar jūsų namuose yra laiptai? Sveikiname! Lipkite jais taip greitai, kaip tik galite, ženkite porą laiptų iš karto, derinkite įvairius lipimais laiptais būdus.
  • Ruošiate vakarienę ir laukiate kol užvirs vanduo? Per tą laiką atlikite keletą pritūpimų.
  • Venkite per ilgo sėdėjimo ant sofos priešais televizoriaus ekraną. Atsisėskite ant pilateso kamuolio, jog turėtumėte išlaikyti pusiausvyrą ir įtempti pilvo raumenis.

Sėkmės atliekant kasdienius paprastus mankštos pratimus!

 

Organizmo valymo patirtis

Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

 

Petteri Karttunen ir Liina Sourander, pasisėmę įkvėpimo „NeoLife“ Mokslo patarėjų tarybos narės dr. Diane Clayton seminare, nusprendė imtis organizmo valymo dietos, palaikydami organizmą tikslo siekimui reikalingais maisto papildais.

Džiaugiamės, kad galime pasidalinti jų patirtimi, kuri galbūt suteiks įkvėpimo ir kitiems.

Trijų dienų organizmo valymo dieta

Apie trijų dienų organizmo valymo dietą išgirdome Dianos Clayton seminare Helsinkyje ir iš karto nusprendėme išbandyti. Tuo pat metu supratome, kad tai galėtų būti puiki priemonė žmonėms greitai pajausti skirtumą ir padėti laikytis sveikesnės mitybos. Taip pat galvojome išbandyti organizmo valymo dietą su savo komandos nariais, kad galėtume kitiems parodyti pasiektus rezultatus.

Taigi kaip mums sekėsi laikytis šios programos?

1 diena

Iš ryto nusifotografavome. Petteri pamiršo pasisverti ir pasimatuoti, Liina viską atliko, kaip buvo suplanuota. Iš ryto išgėrėme rekomenduotinus maisto papildus (pirmąsias dvi dienas rekomenduojama vartoti po 3 tabletes „Begatuard“ ir 1 „Garlic Allium Complex“). Visą dieną valgėme tik vaisius ir daržoves (vengėme bananų ir bulvių).  Kadangi daugiau nieko kito negalėjome valgyti, mūsų suvartotas vaisių ir daržovių kiekis buvo iš tiesų didelis. Kas porą valandų išgerdavome po 3-4 dl vandens, vakare – 1 tabletę „Garlic Allium Complex“. Diena praėjo stebėtinai lengvai: turbūt todėl, kad jos metu galėjome valgyti. Vakare jautėme šiokį tokį šaltį ir, turime prisipažinti, būtų buvę smagu sukirsti gabalėlį keptos vištienos.

2 diena

Antroji diena buvo panaši į pirmąjį. Vartojome „Betaguard“, „Garlic Allium Complex“, gėrėme vandenį, vaisių ir daržovių valgėme kiek norėjome. Karštam patiekalui pasirinkome garuose paruoštus smidrus ir žiedinius kopūstus. Kartais jausdavomės gerai, kartais – šiek tiek pavargę. Laukėme trečios dienos, kuomet galėsime gerti „NeoLifeShake“ kokteilius ir valgyti baltymingą maistą. Antrosios dienos pabaigoje jutome dar didesnį šaltuką nei pirmąją dieną.

3 diena

Manau, kad „NeoLifeShake“ kokteilis dar niekada nebuvo toks skanus!

Pusryčiams ir pietums gėrėme „NeoLifeShake“ kokteilius, užkandžiams rinkomės „NeoLifeBar“ batonėlius. Vakarienei valgėme taip ilgai lauktą vištieną, pagardintą grūdėtąja varške, ir daug kepintų daržovių. Petteri prieš eidamas miegoti suvalgė antrąjį batonėlį. Liinos užkandis „išgaravo“ dar popiet, prieš einant žaisti grindų riedulį, tad vakarienė jai buvo paskutinis šios dienos valgymas.

4 diena

Ketvirtąją dieną laikėmės tos pačios mitybos: gėrėme „NeoLifeshake“ kokteilius, valgėme „NeoLifeBar“ batonėlius ir mėgavomės maistinga vakariene su daržovėmis vakarienės metu. Pajutome, jog tapome lengvesni ir energingesni.

5-7 dienos

Toliau gėrėme po 2 kokteilius, o vietoj antrojo batonėlio pasirinkome užkandį iš Svorio kontrolės vadovo – neriebų sūrį su vynuogėmis. Paskutinę dieną jautėmės tikrai žvalūs, buvome pakilios nuotaikos. Laukėme kitos dienos matavimo ir vertinimo. Liina restorane valgė vištieną su salotomis.

Rezultatai ir savijauta

Savaitės pradžioje jautėme nedidelį silpnumą. Staigus mitybos pokytis gali sukelti organizmui lengvą šoką, tad reikia laiko jam atsigauti. Norėtume pasidalinti vienu patarimu – prieš šią programą nepatartina per daug persivalgyti.

Liinos suvalgytas patiekalas restorane buvo klaida – jame buvo per daug druskos, kuri sukėlė skysčių kaupimąsi. Mes taip pat pasinaudojome savo ryšiais užsienyje ir iš Jungtinių Valstijų gavome keletą daržovių ir organizmo valymo kokteilių receptų.

Mūsų rezultatai: Liina numetė 2,5 kg, liemens apimtis sumažėjo 1 cm (tam įtakos turėjo valgymas restorane). Petteri numetė 3,5 kg, liemens apimtis sumažėjo 2 cm.

Manome, kad tokia organizmo valymo programa yra puiki sveikos mitybos ir organizmo valymo pradžia. Vienas patarimas: labai svarbu laikytis visų mitybos taisyklių. Padarėme tik vieną išimtį, įtraukdami „Aloe Vera Plus“ gėrimą į savo programą, kuris, beje, davė dar geresnių rezultatų – padėjo veiksmingiau valyti organizmą.

Planuojame laikytis šios programos 4 kartus per metus, kad iš organizmo pašalintume susikaupusias chemines ir toksines medžiagas. Programa labai paprasta ir mes tikime, jog jos laikytis kitą kartą bus dar lengviau.

Daug mūsų žmonių išbandė šią organizmo valymo programą, ir mes džiaugiamės jų pasiektais rezultatais!

 

Produktai, kurie palaiko organizmą jo valymo dietos metu:

„Garlic Allium Complex“, kodas 555

„Betaguard“, kodas 789

„Acidophilus Plus“, kodas 560