Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

shutterstock_316480493Puiki vasara eina į pabaigą ir pats laikas įsitikinti, kad jūsų sveiki įpročiai niekur nedingę ir kad galite džiaugtis artėjančiu rudeniu kupini energijos ir pasitikėjimo. Kai esate geros fizinės formos, galite daug geriau susidoroti su visais gyvenimo iššūkiais. Gera forma reiškia geresnę savijautą, daugiau energijos įveikiant kasdienes užduotis ir nuostabų pojūtį turint gerai treniruotą kūną – tai didžiulis pasitikėjimas savimi!

Pasinaudokite kasdienėmis treniravimosi galimybėmis: lipkite laiptais, užuot sėsdami į automobilį ar autobusą − važiuokite dviračiu, užuot pasisėdėję prie kavos puodelio − eikite su bičiuliais pasivaikščioti. Tokie maži dalykai gali stebuklingai paveikti jūsų savijautą. Tačiau, jei norite patobulinti savo fizinę formą ir tapti stipresni, kiekvieną savaitę turite imtis keleto intensyvių treniruočių. Nesvarbu, kokius pratimus darote, tik tada, kai pasieksite lygį, kai treniruotė nebeatitiks jūsų “komforto”, tik tuomet galėsite sakyti, kad efektyviai patobulinote savo treniravimosi būdą.

Reguliariai planuokite mankštas savo kalendoriuje, kvieskite draugus prie jūsų prisijungti. Kai treniruotė numatyta jūsų kalendoriuje ir kai kiti žmonės taip pat turi ją pasižymėję, tuomet mažiau norėsite ją atšaukti. Mes visi puikiai žinome, kad geriausia treniruotė yra įvykusi treniruotė!

One Comment

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>