Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

Šiandien norime jums pasiūlyti būdą, kaip sustiprinti protines ir fizines jėgas – tai, kas leis jums jaustis stipriems ir kupiniems energijos, prašviesins protą ir paaštrins mintis. Patirsite gerą pasitenkinimo ir pasitikėjimo savimi jausmą. Vidinė būsena bus puiki, o jūsų energija ir gera savijauta atsispindės išorėje, ir jūs nuostabiai atrodysite! Susidomėjote? Skaitykite toliau.                

Visa tai galima pasiekti subalansavus mitybą, mankštą ir poilsį. Jūs jau žinote, kas jums naudinga, o kas ne. Belieka tik išmokti įveikti psichologines kliūtis ir pirmenybę teikti gerai savijautai.

Ar pastebėjote, kad sunkiausias metas visada yra prieš treniruotę? Kankinatės, žinodami, kad jūsų kūnas greitai turės daug dirbti, trūks oro, prakaituosite ir greičiausiai jausite skausmą. Prieš pradėdami treniruotis, atrasite šimtus priežasčių, kodėl neturėtumėte eiti į užsiėmimą. Pagalvosite, kad, užuot ėjus į sporto klubą, turbūt geriau skirti laiko apskaitos tvarkymui, skalbiant ar ruošiantis kitos savaitės verslo pristatymui.

EV 02.20.15
Sustiprinkite jėgas

Pasakykite sąžiningai, kiek kartų gailėjotės, kad nuėjote į treniruotę, nors ir nenorėjote to daryti? Kiek kartų, eidami į dušą po to, kai liejote prakaitą sporto salėje, galvojote, kad „geriau būčiau užsiėmęs skalbiniais!‟. Turbūt ne daug, nes po kiekvienos treniruotės jūs gerai jaučiatės, esate kupini energijos ir pasiruošę visoms užduotims, kurias reikia atlikti. Tad, jei kitą kartą jūsų galvoje pradės knibždėti mintys, kaip atrasti priežastį praleisti treniruotę, – ignoruokite jas.

Kai kiekviena jūsų dienos minutė yra kupina veiklos ir įsipareigojimų, kai laikas bėga greičiau nei jūs norite, kai trokštate, jog paroje būtų 25 valandos… tai tas momentas, kai turite sustoti ir pailsėti. Visada teikite pirmenybę poilsiui, nors ir jaučiate, jog laiko atsikvėpimui nėra.

Kai jūsų protas sako, jog reikėtų saldumynų ar kokio kito nesveiko maisto, priminkite sau, jog tie produktai, kuriuos valgote, yra lyg statybinė medžiaga kūnui ir protui. Aštrus protas ir sveikas kūnas nėra sukurti iš cukraus ir rafinuotų produktų. Tad kontroliuokite savo mintis ir mėgaukitės skaniu maistu, kuris yra jums naudingas!

Pasinaudokite šiuo puikiu pasiūlymu: skirkite dėmesio mankštai, suteikite organizmui naudingų maistinių medžiagų ir leiskite kūnui atsigauti – duokite poilsio, kurio jis nusipelno. Jei tai darysite, vidinė būsena bus puiki, o jūsų energija ir gera savijauta atsispindės išorėje, ir jūs nuostabiai atrodysite! Tikrai rasite laiko ir energijos išskalbti skalbinius, sutvarkyti apskaitą IR pasiruošti kitos savaitės verslo pristatymui.

 

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>