Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

Svorių kilnojimas stiprina jūsų raumenis – nepaisant to, kur tai darote, – sporto klube ar buityje. Sėdėjimas patogiai įsitaisius ant sofos neleis jums tapti stipresniems. Visi tai žinome. Kaskart, kai tik ką nors keliate ar nešate sunkų daiktą, jūs priverčiate savo raumenis dirbti, ir jie tampa stipresni. Jūs skiriate savo raumenims užduotį – jie ją įveikia stiprėdami.

shutterstock_296059811_cutTą patį modelį galima taikyti ir vidinei stiprybei. Jei siekiate tapti stipresne asmenybe, turite skirti sau užduotį, atsidurti situacijose, kuriose nesijaučiate patogiai. Norėdami treniruoti savo proto raumenis, privalote pakilti nuo patogios sofos ir rizikuoti. Jei niekada nesuteiksite sau galimybės rizikuoti, kuomet įmanoma pralaimėti, niekada nesulauksite sėkmės.

Jei kiekvieną savaitę sporto klube kilnosite tuos pačius svarmenis, jūsų rezultatai laikui bėgant silpnės. Kūnui stiprėjant, fizinė veikla turi intensyvėti. Taip ir jūsų psichologiniai iššūkiai, stiprėjant asmenybei, turi keistis. Būkite aktyvūs ir ieškokite naujų užduočių sau. Pasirinkite situacijas, su kuriomis anksčiau nesusidūrėte ir kuriose nesijaučiate patogiai.

Skirdami sau iššūkius ir kartas nuo karto pralaimėdami, jūs treniruosite proto raumenis, stiprėsite kaip asmenybė ir po kiekvienos užduoties vienu žingsniu priartėsite prie sėkmės!

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>