Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

Tikrai žinote tą jausmą, kai anksti ryte suskamba žadintuvas. Kai šiaip ne taip susiruošiate į darbą, iki galo taip ir neprabudę. Kai aplinkiniai atrodo kiek per triukšmingi ir linksmai nusiteikę, o jūs norite tik vieno – dar pamiegoti. Galiausiai pradedate jausti dilgčiojimą gerklėje ir suprantate, kad peršalimas visai čia pat.  

Daugelis iš mūsų rūpinamės savo sveikata: stengiamės vartoti maistingus produktus, papildome mitybą vitaminais ir mineralais, kai tik galime, bėgame į sporto klubą, bet kartais vis tiek jaučiamės pavargę, sergantys ir pradedame galvoti, ką darėme ne taip. Iš tikrųjų, mes neatkreipėme dėmesio į tai, kad mūsų organizmui reikia laiko atgauti jėgas.

Tiesa, kad pakankamas ir kokybiškas miegas pagerins mūsų bendrą savijautą ir leis jaustis sveikiems. Miegas yra būtinas, jog organizmas galėtų atgauti jėgas ir sustiprėti. Miego metu gaminamos kaulus ir raumenis formuoti padedančios medžiagos, taip pat yra išskiriami imuninei sistemai svarbūs hormonai. Ar žinojote, kad per trumpas miegas gali susilpninti imunitetą? Naktį organizmas atgauna jėgas ir gali pašalinti bakterijas bei žalingas daleles, su kuriomis susidūrėte dieną. Tad nenuvertinkite gero nakties miego svarbos.

Sportas yra naudingas visiems, todėl turėtume kasdien rasti laiko pasimankštinimui. Norėdami turėti tvirtą kūną, turime ne tik aprūpinti savo organizmą naudingomis maistinėmis medžiagomis prieš ir po treniruotės, bet ir leisti jam atgauti jėgas. Stipriam organizmui reikia ne tik treniruočių ir maistinių medžiagų, bet ir miego, kuris taip pat labai svarbus!

Ramaus miego!

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>