Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

Ar ruošiatės patobulinti figūrą iki 2016 m. pliažo sezono? Planuojate pradėti, kai tik atšils orai?.. Pagalvokite dar kartą! Nesitikėkite greito rezultato – figūrą, kuria norite džiaugtis vasarą, reikia pradėti tobulinti dar žiemos metu. O juk žiema siūlo tiek daug įdomios veiklos!

shutterstock_365704505_lowKai yra sniego, galite slidinėti, važinėti rogutėmis, statyti senį besmegenį ar su draugais mėtytis sniego gniūžtėmis. Sniego kasimas yra puikus naudingas užsiėmimas, kurio metu dar ir deginsite kalorijas. Kasdami sniegą 30 minučių, galite sudeginti iki 200 kcal.
Jei sniego nėra, galima eiti į čiuožyklą. Čiuožimas – tai smagus užsiėmimas visai šeimai, kuris gerina pusiausvyrą, stiprina kojas ir nugaros raumenis. Čiuoždami per valandą sudeginsite beveik 370 kcal.
Patinka bėgioti ar vaikščioti? Tai taip pat puiki veikla žiemos metu. Beje, bėgiodami gryname ore sudeginsite daugiau kalorijų nei tai darydami salėje ant bėgiojimo takelių. Kai sportuojate lauke šaltą žiemos dieną, jūsų organizmas, siekdamas išlaikyti šalčio veikiamų kūno dalių (veido, rankų ir kt.) šilumą, naudoja daugiau energijos. Norėdami nubėgti ar nueiti tą pačią distanciją lauke, turite įdėti daugiau pastangų, nes susiduriate su vėjo pasipriešinimu. Bėgioti salėje specialiais takeliais yra lengviau: jūs žinote, kad paviršius, ant kurio dedate pėdą, visada yra toks pat. Lauke turite būti atidūs, priprasti prie vietovės reljefo, ir, beje, kuo nelygesnis žemės paviršius, tuo daugiau kalorijų sudeginsite. Tad gerai pagalvokite, ar verta rinktis šilumą ir komfortą vietoj gryno oro ir nelygaus vietovės paviršiaus.
Sėkmės treniruotėse!

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>