Dalinkitės šia informacija:Share on Facebook
Facebook

Visi esame skirtingi ir ta veikla, kuri tinka jūsų draugui ar kolegai, gali visai netikti jums. Štai, kad ir Švedijos biuro darbuotojai: Osą ir Kristiną dažnai pamatysi besisukančias šokių aikštelėje, o Matas kiekvieną savaitę treniruojasi 9-10 kartų ir kaitalioja važiavimą dviračiu su sportavimu salėje. Marija bėgioja rytais 5 valandą, tuo tarpu Martina pirmenybę teikia popietinėms treniruotėms salėje. Dar yra grupelė žmonių, kurie kasdien mankštinasi vedžiodami šunis. Dauguma mūsų, dirbančių „NeoLife“ biure, turi savo mėgiamą sporto rūšį, tačiau vis tiek visi esame skirtingi.

shutterstock_27408610_low

Jeigu norite išsiugdyti reguliaraus sportavimo įprotį, turite įsitikinti, kad radote tokią sporto šaką, kuri tinka būtent jums. Tokią, kuri teikia malonumą, kurios treniruotes galite lengvai suderinti su savo dienotvarke bei lankytis jose visus metus. Nesitikėkite, kad visos treniruotės bus vien tik smagios ir lengvos. Treniruotės turi būti ir sunkios. Jeigu norite įgauti daugiau jėgos, raumenys turi gauti didesnį krūvį. Jeigu norite tapti greitesnis, jums reikia bėgioti greičiau negu paprastai. Jeigu norite pagerinti savo savijautą ir tapti energingesnis, turite paprakaituoti.

Tačiau net ir sunkiai treniruojantis, turi būti dar kažkas, kas teikia džiaugsmo. Pasistenkite atrasti aukso viduriuką tarp pramogos ir geros treniruotės. Geriausių rezultatų pasieksite derindami skirtingus pratimų tipus. Galbūt jūs mėgausitės socialiniu treniruotės grupėje aspektu, o gal jums labiau patiks tyla ir ramybė atliekant jogos pratimus miške. Jus labiau motyvuoja rungtyniavimas? Tuomet užsiregistruokite į varžybas arba susiraskite mėgstantį rungtyniauti draugą ir lenktyniaukite tarpusavyje siekdami geresnių rezultatų!

Ar jau radote savo sritį? Jeigu ne, šiandien pat pasižadėkite išmėginti naują sporto rūšį kiekvieną mėnesį visus metus. Tai suteiks 12 galimybių rasti tai, kas tinka būtent jums. Linkime kuo geriausios sėkmės sportuojant!

shutterstock_106892996_jogging_low

 

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>